Wakacyjny poradnik urodowy- Letnia pielęgnacja dłoni i paznokci

Czwarty temat wakacyjnego poradnika urodowego  to letnia pielęgnacja dłoni i paznokci. Dłonie mają trochę lepiej od stóp, bo są praktycznie cały czas na wierzchu. Są naszą wizytówką. Nie wypada bowiem na co dzień chodzić z połamanymi paznokciami, z odrapanym lakierem na paznokciach... Latem dbam o dłonie, jak w inne pory roku. A co ja używam dokładnie zapraszam



 Wakacyjny poradnik urodowy- Letnia pielęgnacja dłoni i paznokci


Od kilku miesięcy regularnie, gdy moje dłonie są mocno wysuszone  używam kremu z 15% mocznikiem. Ten krem poleciła mi pani dermatolog. Ten krem, który prezentowałam Wam w ubiegłym tygodniu, podczas mojej letniej pielęgnacji stop.Na początku, gdy zaczęłam stosować ten krem nie umiałam się przyzwyczaić, bo na początku po posmarowaniu nim rąk czuje się takie mocne ciepło. ale to znak, że krem działa. Teraz nie wyobrażam sobie bez niego pielęgnacji.  Pomaga zwłaszcza wtedy, gdy mam wysuszone dłonie np. po myciu naczyń. Natychmiastowa ulga. Na co dzień stosuje obecnie krem z Neutrogeny, zamiennie...  z kremem z Neutrigeny to zależy, który mam w torebce, czy pod ręką. 


Oczywiście regularnie wzmacniam płytkę paznokcia. Moje paznokcie nie są obecnie w dobrym stanie, powiedziałabym,ze raczej są w opłakanym. Często mi się lamią. i robią się zadziory. W chwili obecnej stosuje zwłaszcza na noc Moisture Rehab od Sally Hansen. 


To intensywna kuracja dla bardzo suchych paznokci i skórek. Lekkie serum do paznokci i skórek. Zawiera skoncentrowaną formułę wzbogaconą czarną orchideą, ekstraktem z jagód acai oraz alg. Wzmacnia paznokcie oraz skórki, intensywnie je nawilża nadając im młody i zdrowy wygląd.

Semilac SPA Shiraz Dunes, peeling do paznokci


Produkt skutecznie złuszcza szorstkie i suche skórki. A jego przyjemna konsystencja z naturalnymi cząsteczkami delikatnie masuje. W składzie znajdują się ekstrakty z zielonej herbaty i cytryny, które zabezpieczają przed działaniem wolnych rodników. Natomiast olejek jojoba i Shiraz Dunes rozjaśniają paznokcie i odtruwają je. 

Pilnik na baterie, kupiony lata temu w Biedronce. 


Pomaga mi w szybki sposób nadać płytce paznokcia pożądany i kształt, a także wypolerować płytkę paznokcia. 

Insta- dry od Sally Hansen  


Jeden z wielu moich Top Coat. pomaga wysuszać pomalowana płytkę paznokcia, a także sprawia,ze płytka ładnie błyszczy. 

Co do kolorów, to ja jeszcze używam, jak jedna z nielicznych w blogosferze zwykłych lakierów.  Ale nie powiem, marzą mi się hybrydy. Może dojrzeje do tego i kupie sobie jakiś zestaw z osprzętem. ( Moglibyście mi coś polecić? ) 

Jakie kolory najczęściej goszczą na moich paznokciach? 


Stawiam zdecydowanie na jasne pastelowe, jaskrawe kolory,  często wręcz neonowe. Bo kiedy nosić takie kolory,  jak nie latem :) Moje ulubione kolory to fuksie , różowe, mocne czerwienie, pomarańcze, błękity i tak bym mogła jeszcze wymieniać i wymieniać. 


A do zmywania lakieru używam zmywacz do paznokci. 


Tutaj kupiony w cenie na do widzenia zmywacz Sally Hansen do cienkich i łamliwych paznokci.. Świetnie i szybko zmywa paznokcie. Zwiera witaminy B5 i E oraz prowitaminy. Wzmacnia płytkę paznokcia. Pomaga wzmacniać paznokcie i błyskawicznie usuwa lakier. 

 

Pamiętaj, że każdy może dołączyć do wyzwania, również Ty drogi czytelniku, jeżeli masz na to ochotę. Nie musisz prowadzić bloga. 

Poprzednie wpisy z cyklu Wakacyjny poradnik urodowy:

A jak u Was wygląda pielęgnacja dłoni i paznokci latem? Znacie któreś z produktów, które ja używam? 

16 komentarzy:

  1. Ja także jestem wierna tradycyjnym lakierom :) U Ciebie widzę sporo róży - sama u siebie za nimi nie przepadam :D Za to top coat insta dri lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam fazę na różowy, ale już nie kupuje, bo mam już za dużo tych kolorów :)

      Usuń
  2. Skusiłabym się na taki elektroniczny pilniczek :D Ja ostatnio zakupiłam zestaw do hybryd i jestem zachwycona. Bałam się, że nie dam rady, a maluje się wygodniej niż zwykłymi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre produkty, zapomnialam u siebie wpomniec o podobnym pilniku hihhihi

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tradycyjne lakiery. Też mam urządzenie z Biedronki. Kupione w tym roku różowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wieczorami robić SPA dla dłoni i stóp :) szczególnie latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O dłonie stopy i włosy dbam nałogowo:)
    Bardzo przydatny post Kochana.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam produkty Sally Hansen. Wpadło mi też w oko kilka lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą frezarkę na baterię z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dłonie ostatnio przechodzą kryzys. Muszę znów o nie konkretnie zadbać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz kolekcje! Super. Używam pillingu z semilaca i jestem zdecydowanie na tak! Świetny post.

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile Ty masz cudownych różowych i czerwonych lakierów do paznokci! <3
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość wymienionych produktów również przetestowałam (mam bzika na punkcie paznokci)i chwalę je sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!