Piękna przed świętami- świąteczny manicure

Dzisiaj krótki post o manicure świąteczny paznokci. Jako,że ja sama nie mam talentu plastycznego i choćbym nie wiem jak się starała to nie zmaluje super paznokci. A już o malowaniu wzorków mogę zapomnieć. Co prawda chodzi za mną lampa do robienia hybryd. I pewnie kupie ja sobie w niedalekiej przyszłości. Więc póki co muszę się posiłkować tym co mam :)


W tym roku chciałabym na wigilię postawić na klasyczna czerwień. Trochę odstępu od codzienności, gdyż ja na co dzień ostanio tylko smaruje moje pazurki odżywką do paznokci.


Bardzo fajna opcią dla osób, którzy tak jak ja nie mają talentu do malowania paznokci są naklejki na paznokcie. Koszt niewielki. Można nawet za kilka groszy kupić na AliExpress.  Na naszym Allegro, Ebay lub w pierwszej lepszej dobrze zaopatrzonej drogerii.

żródło
Takie białe wzorki na czerwonych paznokciach będą pięknie wyglądać :)


Post powstał w ramach wyzwania redakcji TrustedCosmetics i blogerki rozowa szminkaPiękna Przed Świętami.



3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie wiem jaki kolor wybiorę. Mam nadzieję, że zdążę z malowaniem. Ostatnio nawet na pierwsze urodziny syna miałam niepomalowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja klasycznie postawiłam na czerwień, biel i złoto ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!