Piękna Przed Świętami — rozgrzewające zimowe zapach

Zima to taki okres w którym można używać takie zapachy, na jakie ma się ochotę, nie ryzykując,że pogoni nas chociażby pszczoła.  Ja sama uwielbiam słodkie zapachy, więc zimę mogę poszaleć do woli.




W tym roku najczęściej wybieram zapach mojej ukochanej wanilii.  Zapach, który wspaniale wpisuje się w klimat świąt. Nawet swego czasu udało mi się kupić perfumy o zapachu wanilii.




Jednak najbardziej uwielbiam zapach rozgrzewającej herbaty z miodem, cytryną i koniecznie z Imbirem. Smaków i gatunków jest od groma na rynku. Każdy coś znajdzie dla siebie. Nic tak nie rozgrzewa, jak kilka łyków tak przygotowanej aromatycznej herbaty.



Uwielbiam także olejki zapachowe do kominka np. waniliowy, sosnowy czy gożdzikowy. Jednak w tym roku odpalam go dość rzadko, gdyż mój synek uwielbia mi gasić świeczki :)




Post powstał w ramach wyzwania redakcji TrustedCosmetics i blogerki rozowa szminkaPiękna Przed Świętami.



3 komentarze:

  1. U mnie zapach świąt to cynamon, kawa i cytrusy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety wanilia często mdli. Obecnie preferuję pomarańczowy olejek eteryczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zimowe zapachy <3 Na taki okres kupuje sobie specjalne mieszanki zimowych herbatek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!