Za co kocham zimę? / Blogmas 2016

To jedno z zadań Blogmas 2016. Ten temat jest chyba dla mnie najcięższy, bo ja nie lubię zimy i zimna.Jestem typowym zmarzluchem. Jednak postarałam się znaleźć jakieś plusy w tym zimnie :)







Zimy nie lubię, ale uwielbiam, gdy w okresie przedświątecznym wychodzą poprzebierane bajkowe postacie na ulicę.

Tutaj Bałwanek Olaf 

Zabrze jarmark bożonarodzeniowy

Uwielbiam dekoracje świąteczne na naszych ulicach. Tutaj śliczna bajkowa chatka z "Piernika" na rynku w Katowicach

ozdoby świąteczne polskie miasta

A w środku :)

chatka z piernika


Kalendarz Milki na dworcu w Katowicach. Umila nam oczekiwanie na święta. Codziennie można wygrać coś słodkiego :)

czekolada milka

I bałwanek Milka z moim synusiem. Balonik, który dostał mój synek był dla niego największą atrakcją prze kilka dni.



Takie świąteczne elementy sprawiają, że nielubiana przeze mnie zima staje się choć trochę lubiana.
Zima choc mroźna zwłaszcza przed świętami staje się choć odrobinę lubiana.

A Wy za co kochacie zimę? 

15 komentarzy:

  1. Ale super bałwanki :-). Zima jest fajna gdy pada śnieg ;-) Zapraszam do mnie
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olaf jest prześmieszny :) Idealny do rozśmieszania dzieci :)

      Usuń
  2. Drzewa opruszone śniegiem pięknie wyglądają - kocham ją za taki krajobraz i tylko za to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne są takie krajobrazy. Jednak w tym roku śnieg rzadko pada. A jak juz to szybko topnieje i robi się chlapa.

      Usuń
  3. W zimie lubię tylko Święta. Śnieg, mróz i lód są brr :D Ale takie wydarzenia okolicznościowe to super sprawa. Szkoda, że u mnie w mieście nic się nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie :) U nas od kilku lat miasto się stara, aby zwłaszcza dzieci mieli nie lada atrakcje.

      Usuń
  4. a ja generalnie lubię zimę :) o ile jest śnieżna i mroźna :D nie lubię natomiast deszczu i pluchy :D a dekoracje świąteczne uwielbiam, są magiczne! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie znoszę deszczu i pluchy. Chyba nie ma nic gorszego.

      Usuń
  5. Ja też nie lubię zimy, ale najbardziej lubię malowane przez mróz wzorki na szkle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana to w jakim miescie mieszkasz ? U na w Tarnowie aż takich cudów nie ma ;p ale zimy i tak nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam w Zabrzu. Bałwanek Olaf jest z Zabrza. Pozostałe zdjęcia są z Katowic.

      Usuń
  8. Bardzo lubię okres przedświąteczny, klimat i ten piękny czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!