Nowości kosmetyczne maja

Maj kończy się już wielkimi krokami. Pora na comiesięczny,zbiorczy post z nowościami maja. Ten post to jeden z tych postów, które są najchętniej czytane i oglądane u mnie na blogu.
Ja także należę do osób, które lubią oglądać nowości u innych. Starałam się ograniczać w tym miesiącu i nie kupowałam zbyt wiele.


gdzie-kupic-tani podkład-estee-lauder










Podkład Estee Lauder kupiłam online w perfumerii Douglas za 39 zł. Jest to mniejsze opakowanie, bo 15 ml. Taka ilość wystarczy mi na lato. Kolor jaki kupiłam to 4C1. I tylko ten kolor był dostępny w tej cenie.

Pudełko Golden Box no 4 pokazywałam Wam zawartości kilka dni temu na blogu 






W przesyłce w podziękowaniu za aktywność od portalu TrustedCosmetics dostałam następujące nowości :)







• szampon do włosów przetłuszczających się od @vianek.pl
 • płyn do higieny intymnej od @kosmetykizgoji 
• olejek marki @equilibra_ita 
• spray do stóp dla kobiet nivelazone od @laboratorium_farmona 
• lakier do paznokci my secret kolor deep blue numer kolorku 285
• puder mineralny marki mariza. Kolorek nr 2 naturalny.


Więcej o tych nowościach wspominałam w nagranym filmiku na Instastory Filmik jest dostępny w moim profilu. Po aktualizacji Instagramu filmik jest do obejrzenia także na moim profilu na komputerze



Zakupy ze zlikwidowanego już sklepu Grota Bryza. Ze zniżką 60% zakupiłam sporo nowości. Zwłaszcza, że niektóre normalnie bym nie kupiła. Fajna cena sprawiła,ze zakupiłam sporo nowości.
Trzeba było się szybko decydować na zakupy, bo po nagłośnieniu wyprzedaży produkty szybko znikały ze sklepu.




gdzie-kupic-tanie-kosmetyki



 • ajurwedyjski olejek do włosów amla i bhringraj @orientana
 • bambusowa ściereczka do demakijażu @nacomi
 • szampon bioarp
 • delikatna pianka do mycia włosów @novakosmetyki 
• multifunkcyjny krem do ciała 
• mydło dziegciowe (nie wiem czy będę używać, bo strasznie śmierdzi 
• odżywcza pomadka z peelingiem #sylveco 
• organiczny suchy szampon @secretsdeprovenceopio
 • płatki marsylskie mydlane lawenda
• szampon do włosów rozjaśnianych i farbowanych z Vianek 
• zmniejszający ziołowy scrub do rąk • gratis trzy maseczki do twarzy 🙂

Za całość zapłaciłam około sto parę złotych z przesyłką. . 

Rzutem na taśmę kupiłam wczoraj w empiku nowy numer Avanti w zestawie z lakierem hybrydowym marki REALAC.  Mnie się trafił kolor #92.



Czego nie zamieściłam w nowościach?


Nie ma w tym miesiącu nowego pudełka BE GLOSSY, bo na czas nie dopłynął jest z produktów z Korei. Dodatkowo w ubiegłym tygodniu zamówiłam na wyprzedaży w Be Glossy pięć pudełek, ale do tej pory nie przyszły.


Znacie coś z moich nowości? O czym mam napisać w pierwszej kolejności ? Jak wasze nowości w maju? Dużo kupiliście ? Lubicie oglądać nowości u innych? 

15 komentarzy:

  1. Sporo się nazbierało tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czesto kupuje miniatury Estee lauder, a taki maly podklad jest dobry zeby tez sprawdzic czy nam odpowiada. Bardzo ciekawe nowosci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz skusiłam się na taki zakup. Szczerze powiedziawszy teraz chętniej będę kupować te mniejsze opakowania. Czasami te duże opakowania nie dość,że są drogie to jeszcze są nie do zużycia ;D

      Usuń
  3. Wow ile nowości a ten podkład mnie bardzo kusi, żeby go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak zdecydujesz się na zakup i już przetestujesz :)

      Usuń
  4. O kurcze, same cuda tu pokazujesz, ale kusisz do zakupów! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam recenzje podkładu Estee Lauder, bo sama zastanawiałam się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pojawi się za jakiś czas. Muszę najpierw dobrze go poznać. Pierwsze testy wypadły bardzo dobrze. Zobaczymy, jak się sprawdzi przy dłuższym użytkowaniu :)

      Usuń
  6. Czaję się ostatnio na szampony z Vianka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam podkład DW Estee Lauder. Taką małą wersję kupiłam kiedyś w odcieniu 3N1. W sprzedaży tych mniejszych wersji były te dwa kolory, tylko 3N1 szybko się sprzedał ;-) Mam też dużą wersję w odcieniu 2N1. Czasem je mieszam. Kiedyś idealny był dla mnie ten odcień 2N1, ale następnym razem poszukam jakiegoś odrobinę ciemniejszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka produktów jest nam znane :) Ogólnie bardzo spodobał nam się ten box :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!