DMP maseczka na twarz na tkaninie oczyszczająca

Kupiłam tą maskę na wyprzedaży w Auchan. Marka DMP kompletnie była mi nieznana. Jednak cena, o ile dobrze pamiętam, siedem złotych zachęciła mnie do zakupu. Jest to francuski produkt. Na opakowaniu pisze, że maskę wyprodukowano i zapakowano we Francji.To jest zachęcające. zwłaszcza,ze co drugi produkt nosi oznaczenie made in china, lub made in PRC. Co jest oczywiście jedno i to samo.

oczyszczająca-auchan-jak-w-płachcie






Producent na opakowaniu pisze nam:

Odpocznij od zgiełku miejskich ulic. Nasza maseczka z kompleksem na bazie z nasion pomoże oczyścić skórę z zanieczyszczeń  środowiska miejskiego. Kilkuminutowy zabieg o delikatnym roślinnym zapachu usunie toksyny i zmniejszy podrażnienia Twojej cery. Odpręż się przy dźwiękach swojej ulubionej ,muzyki i ciesz się chwilą. 


kosmetyki-z-auchan




Opis nie wątpliwie jest zachęcający. Czytając go aż chce się wypróbować maskę.


maska-na-tkaninie-dmp




skład:


francuska-marka



Maska jest źle wycięta. Ale to chyba jest normalne, ja jeszcze nie trafiłam na maskę, która byłaby dobrze wycięta. Ta maska jednak jest wyjątkowo dziwnie skrojona.Oczy jakieś małe, nos za długi, usta za wąskie...





oczyszczanie-w-masce-czy-dziala


Maseczkę trzymałam na twarzy jakieś pięć minut, dłużej nie dałam rady zaczęła mnie bowiem piec skóra. Nie było to takie subtelne szczypanie, jak podczas testowania MASECZKi W PŁACHCIE BEAUTYFACE INTELIGENT SKIN THERAPY Z GINKGO BILOBA
Tym razem to było mocne szczypanie. Nie chciałam ryzykować podrażnienia i alergii. Szybko ściągnęłam maskę. Szkoda, bo po takim fajnym opisie na opakowaniu (wiem naiwna jestem :) ) Liczyłam na coś więcej. Niestety tym razem testowanie zakończyło się niepowodzeniem.  A szkoda.


Znacie może tą maskę albo inne produkty tej firmy ?

5 komentarzy:

  1. Mi zazwyczaj wyciecia zawszw pasuja. Moze masz po prostu inny kształt twarzy a je tworza w takich bardzo uniwersalnych: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje dziwne te wyciecia i szkoda ze nie dalas rady calkowicie przetestowac. Ja rowniez przerywam w takich sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dziwny maseczka, raczej nie użyje:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!