Obserwatorzy

czwartek, 8 czerwca 2017

Idealny towarzysz w podrózy / VENUS żel antybakteryjny

O tym, że żel antybakteryjny to absolutny must have każdej młodej mamy i nie tylko. Nikogo nie muszę specjalnie przekonywać. Ja na co dzień nie wyobrażam sobie bez niego wyjścia z domu. W mojej torebce jest zawsze.




 

Żel antybakteryjny czyste ręce bez wody i mydła  z Venus otrzymałam w zestawie nagród w ramach nagrody, za napisanie tej recenzji.


Kilka słów od producenta. 



Wystarczy tylko, że wmasujesz kilka kropli tego myjącego żelu w dłonie, a Twoje ręce staną się higienicznie czyste.

Dzięki wygodnemu opakowaniu możesz stale nosić go przy sobie, aby w każdej sytuacji czuć się świeżo i komfortowo.

  pojemność 50 ml





 skład:


OSTRZEŻENIE
 
PRODUKT ŁATWOPALNY



Unikać kontaktu z oczami.
Nie stosować na skaleczoną lub podrażnioną skórę. Zawiera alkohol etylowy.
Chronić przed dziećmi.

Stosowanie:

Wmasować niewielką ilość żelu w dłonie.




Moja opinia:

Małe poręczne opakowanie, które można zmieścić wszędzie, to jedna z zalet tego typu produktów. Buteleczka wykonana jest z miękkiego plastiku, dzięki temu produkt łatwo się aplikuje. Wystarczy mała ilość, aby umyć dłonie. Ma lekką konsystencję. Spełnia swoją rolę, świetnie myje ręce, odświeża dłonie i daje uczucie świeżości i orzeźwienia. Zaraz po umyciu ręce są trochę lepkie, ale lepkość szybko znika. Zapach jest intensywny, lecz szybko się ulatnia. Produkt jest wydajny. Jednak, jak każdy tego typu produkt wysusza dłonie. Alkohol jest najwyżej w składzie, więc taki efekt nie powinien dziwić.


Żel fantastycznie sprawdza się w warunkach, gdzie nie ma dostępu do wody, albo trzeba dodatkowo odkazić dłonie.

Używacie żeli antybakteryjnych? 

6 komentarzy :

  1. Akurat tego nie miałam :) Teraz mam o zapachu gumy balonowej z drogerii Natura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to rowniez must have, w kazdej torebce czy autach mam zel antybakteryjny ;) Venus tez jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele, mój "must have" szczególnie do kufra wizażysty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również posiadam ten żel ✨

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele antybakteryjne to moje must have każdej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Must have każdej podróży! Mam co prawda innej firmy ale jak trafię na promocję to chętnie wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.