Flexus Suplement diety na stawy - zaczynam trzymiesięczną kurację / testowanie

Jak  wiecie od grudnia ubiegłego roku regularnie chodzę na siłownie. Od tego czasu udało mi się schudnąć już 16 kg.
 ( Niedługo wrzucę aktualizacje mojego odchudzania). Jednak wysiłek fizyczny, a zwłaszcza bieganie na bieżni osłabiły moje stawy. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, gdy zaproponowano mi  przetestowanie  suplementu diety na stawy. 

Flexus Kolagen typu II witamina C


Witamina C pomaga w prawidłowiej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania chrząstki.

valentis.pl




Skład (1 kapsułka):
  • hydrolizowany kolagen typu II 300 mg,
  • siarczan chondroityny 100 mg,
  • kwas hialuronowy 50 mg,
  • inne proteoglikany 15 mg.
  • witamina C 40 mg

valentis.pl

Zawiera BioCell Collagen®
 
BioCell Collagen® to naturalna, opatentowana substancja, otrzymywana nowoczesną technologią, zawierająca kolagen typu II, siarczan chondroityny, kwas hialuronowy, inne proteoglikany.



valentis.pl



Sposób użycia: 
 dorośli: 2 tabletki raz dziennie popijając szklanką wody. Nie
przekraczać porcji zalecanej do spożycia w ciągu dnia.
Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety oraz zdrowego stylu życia. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci.


valentis.pl


Zapraszam na stronę producenta (KLIK)

Przede mną trzymiesięczna kuracja. Za około miesiąc przyjdę do was z kolejnym wpisem. Jestem ciekawa czy poczuje różnicę? Czy suplement wpłynie na ruchomość, wytrzymałość i sprawność moich stawów? 

6 komentarzy:

  1. Mało kto pamięta o stawach podczas intensywnych ćwiczeń a te niestety bardzo obrywają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie używałam taki suplementów diety na stawy. Wolałabym przeczytać post już z recenzją po tych 3 miesiącach :) Teraz niestety muszę czekać 3 miesiące ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Lada dzień wrzucę na blog obszerną recenzje produktu. Przez pobyt w szpitalu wszystko mi się poprzesuwało. :(

      Usuń
  4. Nie wyobrażam sobie uprawiania mojego ulubionego sportu - biegania - bez odpowiednich suplementów diety na stawy. Sportowcy narażeni są na kontuzje i urazy, warto zapewnić sobie wsparcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!