Obserwatorzy

czwartek, 25 maja 2017

Zmiany, zmiany, zmiany ... czyli nowy wygląd bloga

Mój blog istnieje już prawie trzy lata. Właściwie od samego początku mój blog wyglądał identycznie. Zmieniał się co jakiś czas tylko kolor tła, a rozmieszczenie było ciągle takie same. Wzięłam się w końcu za blogowe porządki i od wczoraj sama zmieniam wygląd bloga. Do tej pory zmieniłam już kilkakrotnie szablon. Nie mogę się zdecydować co wybrać. Co chwilę coś zmieniam.

Blog przed zmianami






zmienić póki co w taki:

 



To nie jest wersja ostateczna. Pewnie jeszcze nie raz zmienię układ, rozmieszczenie bannerów,   dodam nowy banner nagłówkowy i jeszcze kilka nowych gadżetów. Tak, aby blog był bardziej przejrzysty i funkcjonalny.

Co mogłabym jeszcze dodać lub zmienić albo usunąć? Macie jakieś sugestie?

9 komentarzy :

  1. Teraz jest zdecydowanie lepiej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nowy wygląd! Jest bardzo estetyczny, przejrzysty i taki... profesjonalny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie teraz jest o wiele lepiej :) Uporządkowałabym tu jeszcze trochę i będzie extra :*
    Pozdrawiam,
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem teraz jest zdecydowanie lepiej, czytelniej :)
    Lubie takie jasne blogi - łatwiej się je przegląda :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jak tu się zmieniło :) ja też planuję pomajstrować przy moim szablonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.