Opróżniamy Kosmetyczki Naszych Panów – kosmetyki do pielęgnacji ciała.

Tydzień zleciał mi bardzo szybko. Zwłaszcza,że prawie cały ubiegły tydzień byłam chora. Lekarka przepisała mi antybiotyk, który rozwalił mnie jeszcze bardziej.Tak to jest, jak się idzie z synem do szpitala na odział na nocne badania a w szpitalu jest taki zwyczaj, że wysyła się z izby przyjęć chore dzieci do lekarza dyżurującego na oddziale...  Ten jeden dzień w szpitalu wystarczył mi, aby rozłożyła mnie choroba. Nie miałam siły na nic, W głowie mi dudniło a w gardle miałam wrażenie, że mam żyletki, na domiar złego okropne katarzysko, które tylko potęgowało objawy choroby...Powoli wracam do żywych i pora nadrobić zaległości.

 Na pierwszy ogień idzie kolejna odsłona w akcji Trusted Comsetics:  Opróżniamy Kosmetyczki Naszych Panów – kosmetyki do pielęgnacji ciała. 































Mój mąż ostatnimi czasy używa żeli Orginal Source.  Jako, że zrobiłam spory zapas żeli postanowił zużyć to co mamy. Bardzo przypadły mu  do gustu te żele, zwłaszcza,że nie wysuszają tak skóry
Dobrze się pienią i pachną całkiem przyjemnie. Myślę, że to dla niego odpoczynek od typowo męskich zapachów. Pewnie za jakiś czas wróci do swoich ulubionych żeli z Adidasa, ale póki co zużywa te. 
Bardzo bym chciała, aby mój mąż używał jakiś balsamów do ciała, ale każda próba namówienia kończy się śmiechem. niestety nie daje się przekonać, może kiedyś, ale wątpię w to.

A jak jest u Was? 

Poprzednie wpisy:
opróżniamy kosmetyczki naszych panów
kosmetyki do pielęgnacji męskiej twarzy

A tutaj możecie poczytać co inne uczestniczki akcji piszą na temat kosmetyków do pielęgnacji ciała

4 komentarze:

  1. O jak tu zielono i wiosennie :) mój nigdy nie używał tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj moja męska kosmetyczka jest zdecydowanie wieksza :D ale te żele tez lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!