Dermika 3-etapowy program normalizujacy/ Moc alg / Nowość

Kilka dni temu zgłosiłam się na portalu ofeminin.pl do testowania nowości . Spośród, dostępnych do wyboru maseczek wybrałam  produkt najbardziej dostosowany do mojej cery, czyli

DERMIKA
piękno bez kompleksów
moc alg
3-stopniowy program normalizujący

dla cery z niedoskonałościami

dla cery z niedoksonałościami



Bardzo byłam ciekawa tego produktu. Ale dopiero w weekend znalazłam czas, aby przetestować maseczkę. Opakowanie jest niezmiernie eleganckie. Maseczka jest dodatkowo zapakowana w kartonowe etui. Co wyróżnia na pewno ten produkt na sklepowych półkach.

Maseczka składa się z trzech części:

1. Profesjonalny peeling korundowy
 maseczka Dermika 3-etapowy program normalizujacy Moc alg  dla cery z niedoskonalościami

2. tonizująca esencja z kwiatem lotosu


3. normalizująca maska multi-algowa



pojemność : 3 x 2 ml



Według producenta trójetapowy program pielęgnacyjny to alternatywa dla zabiegów profesjonalnej pielęgnacji, starannie skomponowana i dostosowana do potrzeb skóry.
Pierwszy etap to profesjonalny peeling korundowy, który złuszcza martwy naskórek. Peeling jest delikatny. Drobinki nie poraniły mi skóry. Ten krok przygotował moją skórę na aplikacje kolejnego składnika, którym jest tonizująca esencja kwiata lotosu.  Ten krok ma za zadanie przygotować skórę do aktywnej pielęgnacji. na koniec nałożyłam najlepsze, czyli multi-maskę algowąMaska algowa to połączenie ekstraktów z algi złotej, brązowej i zielonej. Ta mieszanka składników skoncentrowana jest na redukcji wydzielania sebum., niwelowaniu porów. i optymalizacji nawilżenia naskórka. ma pozostawić skórę bez kompleksów- świeżą, gładką i idealnie matową.

Dermika 3-etapowy program normalizujacy/ Moc alg / dla cery z niedoskonalościami


Działanie:

Na początek chciałam powiedzieć wam, że  żaden z elementów maseczki mnie nie uczulił. Co niestety często u mnie się zdarza. Po zastosowaniu tej maseczki , ani nie miałam podrażnionej skóry twarzy ani skóra mnie nie piekła, ani nie pojawiło się nieprzyjemne uczucie ściągnięcia skory. Moje pory były zwężone. Jednak brakowało mi matu, który producent obiecuje. Moja skóra była za to wyjątkowo dobrze odświeżona, rozświetlona, promienna i nawilżona. Możliwe, że brakowało mi nawilżenia. Bo przecież na co dzień stosuje tylko wyłącznie produkty matujące moją skórę. Co do wydajności to mnie produktu wystarczyło na jedną aplikacje, ale pewnie znajdą się osoby, które są w stanie użyć tej maseczki dwa razy a może i więcej. Ja zawsze maseczki zużywam w całości na raz.


Widziałam tą maskę w zapowiedziach nowości w Rossmanowej gazetce Skarb. Dzisiaj, gdy byłam w w moim Rosmmanie na zakupach, te maseczki  były już w sprzedaży. Cena niestety na razie nie powala. Opakowanie maseczki kosztuje około 12 zł. To bardzo dużo jak na maseczkę.  Teraz czekam, jak te maseczki będą w promocji. Jestem bardzo zadowolona z działania tej maseczki i na pewno kupię zarówno i tą wersje, która testowałam, jak i z witaminą C dla cery zmęczonej. Ta druga przyda mi się po zimie.


Znacie już nowość z dermiki ? 

14 komentarzy:

  1. Mi właśnie na matowej skórze najbardziej zależy, więc szkoda :/ ale z drugiej strony zależy mi też na zwężeniu poru, więc to na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno kupie i wyprubuje .Okaze sie czy dobra.Mi najlepiej teraz odpowiadaja maseczki nawilzające.Bo ta zima i suche powietrze w domu wysusza moja skóre.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo jak na maseczkę, nie wiem czy się skuszę... a w akcji nie udało mi się załapać do testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ale może następnym razem Ci się uda :)

      Usuń
  4. Cena może nie do końca zachęca ale jak będzie jakaś promocja to pewnie kupię. Design opakowania przyciąga, wygląda dosyć luksusowo. :)
    Zapraszam do mnie: http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojaa, właśnie sobie uświadomiłam, kiedy ostatnio miałam styczność z Dermiką... oj dawno:)

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam kiedyś krem tej firmy, ale dawno temu.

      Usuń
  6. Fajnie, że nie zaszkodziła i zwężyła pory :) droga, fakt, poczekam na promo

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana popraw w poście na górze Ofeminim nie Ofemin :)
    Mnie już dawno nie udaje się tam testować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uwagę. Już poprawiam :)
      Ja tam po raz pierwszy się zgłosiłam to pewnie przez to. Szczęście początkującego :)

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc, marka mogła się bardziej postarać i wysłać więcej sztuk do testów. Trudno ocenić po takiej ilości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam dwie sztuki maseczki do testów. nie wiem, jak inni. Z chęcią przygarnęłabym więcej tej maski :)

      Usuń
  9. Nie znam ale zapowiada się być fajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!