Palmolive Naturals żel i płyn do kąpieli dla dzieci, nie do końca dla dzieci

Płyn ten  używaliśmy przez kilka miesięcy. Wydajny, długo nam służył, świetnie mył, zapach też niczego sobie. Jednak produkt ten ma jedną drobną wadę...

Palmolive Naturals żel i płyn do kąpieli dla dzieci sls



Pojemność 750 ml
Dostępność Rossmann, Auchan

Skład:
Palmolive Naturals żel i płyn do kąpieli dla dzieci skład


No własnie skład. To jedno, ale do którego się przyczepiłam. To jest produkt przeznaczony dla dzieci. Producent na opakowaniu pisze, że produkt ma delikatną formułę i jest wzbogacony ekstraktami 100% naturalnego pochodzenia z migdałów i aloesu. Niestety w składzie jest także Sodium laureth Sulfate, czyli SLS.  Składnik ten nie powinien znaleźć się w produkcie myjącym delikatną skórę dziecka. Może u dorosłych to przejdzie, jednak przy małych dzieciach należy uważać, bo SLS może wywołać atopowe zapalenie skóry czy inne zapalenie skóry. Powiem szczerze, jak kupowałam ten płyn musiało mnie chyba zamroczyć czy coś w tym stylu. Nie zwróciłam w ogóle uwagi na skład. Kierowałam się nazwą naturals. 
Miałam szczęście, że mojego synka ten płyn nie uczulił.. Produkt jest co prawda testowany przez pediatrów, ale przy małych dzieciach trzeba uważać. Najlepiej przy pierwszym użyciu zrobić próbę uczuleniową. Sam produkt nie jest zły. Praktyczne opakowanie z pompką, Płyn jest gesty. Zwykle wystarczyła jedna pompka i płyn już bardzo dobrze się pienił. Ma przyjemny zapach. Płyn na pewno sprawdzi się dobrze przy dużo starszych dzieciach albo przy dorosłych. Skóra dziecka do 6 roku życia jest znacznie cieńsza i słabsza niż skóra nastolatków i osób dorosłych.  Ja ponownie nie kupię tego produktu, Wolę jednak bardziej naturalne produkty. 

Znacie może ten produkt?

4 komentarze:

  1. Nie mam jeszcze dzieci więc nie znam tego produktu, ale odrzucam go przez SLS. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale faktycznie bałabym się u dziecka używać produktów z SLS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety wiele producentów stosuje taki " chwyt " - umieszczając wyłącznie naturalne składniki w opisie, a już cała reszta wyłazi z pełnego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Junior używał tego płynu, ale w innej wersji zapachowej. Jednak dla małego dzieciątka nie kupiłabym go ze względu właśnie na kiepski skład.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!