Moja pierwsza wizyta w sieci drogerie polskie

Odkryłam, jak to u mnie ostatnio bywa, tą drogerię przez przypadek. Poszłam umówić wizytę u mojej starej dentystki i zamiast dentystki znalazłam drogerię :), Moja dentystka zmieniła lokalizacje gabinetu, a ja znalazłam nową drogerie. Weszłam do środka i od razu zaskoczył mnie asortyment. Całkiem inny, jak w innych drogeriach na rynku. Przede wszystkim w pierwszej kolejności rzuciły mi się w oczy rosyjskie kosmetyki o których tyle się ostatnio naczytałam na blogach. W  ofercie znalazłam jeszcze kilka innych hitowych produktów, jak np. Vianek, Sylveco czy szafa z kosmetykami makeup revolution. I to wszystko na wyciągniecie ręki. 


Moje zakupy w sieci drogerie polskie:

Pierwsza w koszyku wylądowała słynną maska drożdżowa Recepty babuszki agafii na porost włosów i maskę Siberica professional maska rokitnikową do włosów mocno uszkodzonych.

skarby Syberii maska do włosów plastikowe pudełko biały błękitne  drogerie polskie gdzie kupić stacjonarnie rosyjskie kosmetyki






  • Fitokosmetyk Biała glinka Anapska 
  • Błękitna maska oczyszczająca do twarzy na bazie bławatków.


maska do twarzy rosyjskie kosmetyki stacjonarnie gdzie kupić drogerie polskie


 Krem odżywczy BioHelix z ekstraktem ze śluzu ślimaka na noc.

bio-krem-ukraiński


i paletkę cieni  makeup revolution, którą pokazywałam wam już na początku akcji piękna jesienią (klik) 

cienie-paleta-makeuprevolution


Po przyjściu do domu weszłam na stronę drogerii. Ze zdziwieniem odkryłam, jak wiele drogerii jest podpiętych pod tę sieć. U mnie w mieście jest jeszcze kilka. Nie wszystkie są otwarte pod logiem drogerii polskich, ale pod własnym, Jest mały minus te mniejsze drogerie nie mają pełnego asortymentu... W drogerii w której byłam, nie mają np. w sprzedaży pędzli Hakuro. 
Jeżeli chodzi o ceny to są one porównywalne lub nawet mniejsze od cen z drogerii internetowych. To oczywiście niewątpliwy plus jak i to, że towar mamy od razu bez czekania i płacenie za przesyłkę, 

Hmm. coś czuję,ze będę częstym gościem w drogeriach polskich :)

Znacie coś z moich nowości? 

4 komentarze:

  1. Asortyment świetny :) ciągle nie mogę się zebrać do zakupu tych produktów Babuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci, bo u mnie na pewno takich nie ma ;)
    Ciekawe kosmetyki kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Well you want to meet dentist and you were talking about the skin care products. Generic Latisse

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak sprawdzi Ci się moje ulubiona maska drożdżowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!