Moje łupy z Rossmanna - Szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.

Do Rossmanna poszłam zaraz z samego rana w pierwszym dniu promocji. To była bardzo dobra decyzja. Pomimo, że ta część promocji cieszyła się chyba najmniejszym zainteresowaniem. Byłam jako jedyna na otwarciu i jakoś tłumów poza mną nie było widać. Nie żałuje, że poszłam tak wcześnie, bo rano wchodziły produkty do pielęgnacji ust. Później, jak już wiele osób o tym  pisało, produkty do pielęgnacji ust nagle przestały wchodzić w promocje - 49 %. Podobno także preparat do usuwania skórek z Sally Hansen przestał wchodzić. Osoby, które chciały kupić te produkty popołudniu odchodziły z kwitkiem z kasy. Trochę niedopracowana ta promocja. Mogli się od razu zdecydować co będzie, a co nie.  Bo np. włączenie serum do rzęz z LONG4LASHES do promocji po kilku dniach jest mega słabe. Większość zdążyła już sobie kupić inne odżywki do rzęs. Ciekawe co będzie wyłączone w trzeciej części? Mam nadzieje, że już nic...


dobry preparat do usuwania skórek profesjonalny spryskiwacz

A co sama kupiłam ?


Moje zakupy Rossmann promocja -49%  kategoria -pielęgnacja ust i paznokci 

  • Produkty do pielęgnacji ust. Kupiłam kilka produktów do ust. Wszystkie produkty, poza masełkiem do ust z Nivei mam po raz pierwszy. Dwie pomadki z Neutrogeny i Alterry w sam raz na zimowe dni. Obie mam po raz pierwszy. Do tego balsam do ust z Bielendy słodka truskawka. Kolejnym balsamem, który kupiłam był balsam sówka na którą patrzyłam przez kilka miesięcy za każdym razem, gdy byłam w Rossmannie. Szkoda było mi dać za nią kilkanaście złotych , więc z tej promocji zgarnęłam produkt do koszyka. Ostatnim produktem do ust, jaki kupiłam jest  masełko kokosowe z Nivei. Wykańczam inne masełko tej firmy. Mam nadzieje, że te będzie równie dobre. 

lip balm  sweet strawberry alterra granat sos





  • Produkty do pielęgnacji paznokci: Pierwsze wrzuciłam do koszyka preparat do usuwania skórek Sally Hansen i wysuszacz do lakieru z Eveline. O preparacie do usuwania skórek naczytałam się na blogach, wiec postanowiłam sama go wypróbować. Wysuszacz do lakieru z Eveline wypatrzyłam na półkach. Przyda mi się, gdy będę nakładała kilka warstw lakieru na paznokcie. Strasznie długo to trwa zanim wyschną te wszystkie warstwy.


  • Lakiery do paznokci: Powiększyłam swoją kolekcje lakierów o kilka nowych z Miss Sporty i jeden z Rimmela. Jedne i drugie lubię przede wszystkim za szeroki pędzelek. Lakiery Gel nie są lakierami żelowymi, jakby mogła wskazywać na to naklejka na buteleczkach.One mają mieć trwałość na paznokciach do 10 dni. Spotkałam się z komentarzami w sklepie innych klientek, że to żelowe lakiery.  Cóż sama chętnie przetestuje te lakiery i podzielę się  z wami wrażeniami. Jestem ciekawa czy się sprawdzi obietnica producenta blask do 10 dni. To masa czasu.Numery kolorków Miss Sporty, jakie wybrałam to: 080, 564,554,562,559,080 oraz jeden matowy czarny lakier, także o numerze 004. Dodatkowo wrzuciłam do koszyka jeden lakier z Rimmela z kolekcji Rita Ora rain rain go away o numerze 498 i bazę peel off  z Miss Sporty innowacyjną bazę, która ułatwia zdejmowanie lakieru, zwłaszcza z brokatem. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi, bo ze zmywaniem brokatu mam zawsze problem.Musze się strasznie z nim namęczyć zanim zejdzie.

miss sporty 080, 564,554,562,559,080 Rita Ora rain rain go away o numerze 498

Pomadki: 

Jeżeli chodzi pomadki to kupiłam dwie pomadki z Maybeline o numerach 540 hollywood red i 930 nude embrance. Z Wibo kupiłam jedną pomadkę i balsam w jednym, Juicy color lipstick o numerze 30066 oraz bezbarwny toap coat do ust  oraz jedną konturówkę do ust z Loveley. Kupiłam jeszcze jedną pomadkę matową z loveley z serii matt & lasting o numerze nr 1, ale nie załapała się na zdjęci, Zdążyłam ją gdzieś już zwyczajnie zgubić. 

 wibo top coat do ust wibo juicy color loveley kredka do ust

I to by było tyle z części: usta i lakiery do paznokci...

A jak było u was? Dużo kupiliście? Znacie coś z moich nowości?

17 komentarzy:

  1. A ja z dumą przyznaję, że podczas promocji nawet nie weszłam do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę :) Brawo Ty :) Ja mam Rossmann ulicę obok. Ciężko mi go ominąć. Ale po tych wszystkich promocjach nie zamierzam już tak wchodzić przynajmniej przez miesiąc.

      Usuń
  2. Brawo Ty :) Ja mam Rossmann ulicę obok. Ciezko mi go ominąć. Ale po tych wszystkich promocjach nie zamierzam już tak wchodzić przynajmniej przez miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wstępuję do rossmana tylko przy okazji moze z raz na 2 miesiace ;) Jakos nie koniecznie mnie tam ciagnie. Kupuje tam tylko puder w kamieniu i tusz do rzes, a no i mydełko do rąk isana ale zawsze robie sobie tego akurat zapas i od razu biore 3 lub 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę. Ja mam Rossmanna ulice obok i tak gdziekolwiek idę przechodzę obok. A takie promocja ja ta obecnie nie pomaga mi zachować umiar.

      Usuń
  4. Odpuściłam w tą promocje, wzięłam jedynie pomadkę z Wibo też ją widzę masz, choć inny kolor, bo na poprzedniej promo były zmacane okropnie, miłe zaskoczenie, że teraz zafoliowali :) No i lakier holo, kocham takie ;) Wpadła jeszcze przypadkowo konturówka do ust, a balsamy do ust mam zapas także styknie jeszcze na dłuuuugo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor pomadki był u mnie tylko na półkach. Może jeszcze nie wyłożyli na półki. Także się cieszę, ze w końcu w tym roku zafoliowali te produkty. Widocznie za dużo strat mieli. Szkoda, że tego nie zrobią jeszcze z tuszami do rzęs. Tylko nieliczne mają naklejki gwarantujące, ze nikt nie otwierał tuszu.Reszta szkoda gadać.

      Usuń
  5. Ja kupiłam tylko pomadki Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jab w sumie żałuję, że nie wzięłam rumiankowej. Ale przy następnej promocji kupię.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale balsamów kupiłaś ja myślałam że promocja ich nie obejmuje i nie kupiłam ani jednego . A na promocji kupiłam konturówkę z Wibo, eyliner tez z Wibo i korektor z Loreala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupiłam rano w pierwszy dzień promocji. Potem wiele osób mówiło,ze już przestały wchodzić.

      Usuń
  8. Z Twoich nowości znam i uwielbiam pomadkę do ust z Neutrogeny - idealna na jesienno-zimowe chłody :) Na balsam do ust z sówką patrzyłam ostatnio w Biedronce, ale nie kupiłam... teraz trochę żałuję :( daj znać jak się sprawuje to może się jednak na niego skuszę :) Ja tym razem na akcji rabatowej w Rossmanie wyjątkowo majątku nie wydałam - kupiłam tylko dwie kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ta pomadkę z Neutrogeny otworze jako pierwszą. Co do tych sówek tonie wiem jak w Biedronce do której chodzisz, ale u mnie dzisiaj widziałam te błyszczyki sówki w cenie 6,99. Mają chyba jakąś akcje wyprzedażową, bo dużo wystawili towaru z poprzednich promocji.

      Usuń
    2. Te sówki, które ja widziałam też były w tej cenie. Chyba się skuszę, bo wyglądają naprawdę świetnie! :)

      Usuń
  9. Ja na produktach do paznokci i ust kupiłam tylko tą bazę peel off i odżywkę koloryzującą z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos nie lubie odzywek z Eveline zrazilam się do nich przez formaldehyd, który jest w składzie, Czy ta odzywka koloryzujaca także go ma ?

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!