Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 5 września 2016

Wszyscy mają organizer na kosmetyki z biedronki , mam i ja :)

Ponownie pojawiły się w sprzedaży organizery na kosmetyki w Biedronce. Mam jeden postanowiłam sobie dokupić kilka. Tym razem jest mniejszy wybór  poprzednio, ale za to cena lepsza , bo tylko 6,99 za sztukę,. Mój wybór padł na dwa organizery.

Jeden na płatki kosmetyczne i patyczki a drugi organizer ma dziewięć przegródek.  Idealny na szminki, błyszczyki, yusze podkłady itp
tani organizer na kosmetyki fajny niedrogi pojemny do łazienki do pokoju room dajar

 
 A tak wyglądają po wypakowaniu.


płatki kosmetyczne jak przechowywac plastik plastic jak przechowywac kosmetyki

A Wy w czym przechowujecie kosmetyki?  A może skusiliście się także na te organizery?

3 komentarze :

  1. Ja nie mam a przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kupić, bo myślałam, że to zdecydowanie większe organizery :)
    Zrezygnowałam gdy zobaczyłam, że są tak małe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie idealne. Na kilka rzeczy, które muszę mieć pod ręką.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.