Powrotu nadszedł czas

Minęło trochę czasu od mojego ostatniego wpisu na moim blogu. Jestem wam winna wyjaśnienie mojej długiej nieobecności. Wydarzyło się bardzo dużo od czasu ostatniego posta.  Przede wszystkim zostałam mamą. To główny powód mojej nieobecności. Mój synuś przyszedł na świat 16 kwietnia. Jest wcześniakiem. Część ciąży spędziłam w szpitalu. Pisanie było więc ostatnią rzeczą na którą miałabym ochotę. Moje życie obróciło się teraz o 180 stopni.




Cierpię na chroniczny brak czasu, jak każda młoda mama. Doba jest stanowczo za krótka, Jednak postanowiłam wrócić do pisania. Zmieni się  jednak trochę charakter tego bloga. Obok wpisów z recenzjami kosmetyków pojawią się także wpisy związane z dziećmi, jak i przepisy na na łatwe, tanie i szybkie potrawy. Nie przepadam za gotowaniem i pieczeniem. Wyszukuje więc sprawdzone przepisy, które pozwolą mi na szybkie wyczarowanie coś z niczego :)

Przepraszam Was także za chaos na blogu. Pracuje cały czas nad grafiką i nowym układem strony. Nie jestem profesjonalistką w tej dziedzinie. Staram się sama wszystko poukładać. Proszę wiec o cierpliwość. Jeżeli macie dla mnie jakieś rady i wskazówki. Piszcie śmiało. Chętnie poczytam.

pozdrawiam

Granivera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!