Obserwatorzy

piątek, 12 grudnia 2014

Lilien - balsam do ust z filtrem SPF 30 na ratunek spierzchniętym ustom

Na zmiany temperatury chyba najbardziej narażone są nasze usta. ciągle oblizywanie warg i chłodne powietrze potem w domu gorące od kaloryfera sprawia ze usta są wiecznie spierzchnięte. przynajmniej moje takie są.

Kilka dni temu będąc na zakupach w Kauflandzie zauważyłam, że pojawiły się  znowu w sprzedaży balsamy do ust.

Lilien z filtrem SPF 30
 Cena w promocji 2,33. regularna około 3 zł
Dostępność: Kaufland

Ja już miałam ten balsam wcześniej  kupiłam go w ubiegłym roku. Niestety w międzyczasie zdążyłam zgubić : ) Bardzo się ciesze, że ów produkt pojawił się ponownie w sprzedaży. Sprawdza się bowiem wyśmienicie. Kupiłam sobie od razu dwa opakowania.  Na wypadek jakbym miała znowu zgubić :)


Miałyście już styczność z tym balsamem? Jeżeli nie to serdecznie wam polecam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.