Dove Youthful Vitality i moje testowanie z wizaż.pl

Własnie przed chwilą odebrałam przesyłkę a w środku zestaw do testowania Dove Youthful Vitality. Chwila zastanowienia skąd przyszła przesyłka?. A potem mnie oświeciło: wizaz.pl. To tam zapisywałam się na testowanie. Udało mi się załapać,po raz pierwszy na testowanie jakiegoś produktu na portalu wizaz.pl. Nie spodziewałam się zwłaszcza, że było tylko 300 zestawów do testowania.


 Oto co znalazłam w paczce:
  •  Szampon
  •  odżywka
  •  krem BB
  •  dwie ulotki
  • torebka papierowa. 
testowanie szampon odżywka krem BB



Przesyłka solidnie zabezpieczona każde opakowanie osobno oklejone taśmą, tak aby nic się nie wylało w trakcie transportu .Nie spodziewałam się,że otrzymam aż trzy pełnowartościowe produkty  do testowania.

zestaw do testowania szampon odzywka krem BB

Zabieram się do testowania. Jestem strasznie ciekawa zwłaszcza  tego kremu BB do włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.
Proszę o niezostawianie linków do swoich stron. znajdę cię i bez tego!