Obserwatorzy

środa, 5 listopada 2014

Aktualizacja włosowa październik

Moje włosy pod koniec października. Widać już odrosty. Ale jeszcze zaczekam z dobry miesiąc z rozjaśnianiem.(Rozjaśniałam włosy ostatnio włosy u fryzjera pod koniec lipca)
Tak wyglądają moje włosy po umyciu maską z Bioetiki i szamponem z keratyną. Niestety na razie nie mam zdjęcia jak moje włosy wyglądają zwykle po umyciu samym szamponem i liźnięte tylko odzywką. Jest zwykle jeden wielki puch i każdy włos fruwa w swoja stronę.
moje włosy po umyciu maska i szamponem z kreatyna. W tej kolejności.
Produkty jakie używałam w październiku:

Nie byłam już taka systematyczna jak we wrześniu. Pomimo wielkich chęci to i tak bardzo często zapominałam sobie wetrzeć oliwkę we włosy czy wcierkę Jantar w skórę głowy. Myślę, że powoli wychodzi mój słomiany zapał. Mam nadzieje, że prowadzenie bloga mi pozwoli pozbyć się chociaż odrobinę tego złego nawyku.

Tak więc co stosowałam na włosy.


Od wewnątrz tabletki megakrzem z metioniną , które obecnie testuje. Biorę jedną tabletkę dziennie  zawsze po posiłku.

tabletki na wypadajace włosy

A to pozostały nie mal, że asortyment produktów , które używałam przez ubiegły miesiąc.Niektóre regularnie inne sporadycznie.

gliss kur łagodny szampon asortyment
A tu jeszcze wersja po umyciu tylko szamponemm i nałożeniu odzywki na włosy. długie falowane włosy

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Ja go używam sporadycznie, gdy moje włosy wołają o umycie a ja nie mam na to czasu.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.