Obserwatorzy

Google+ Followers

piątek, 12 września 2014

Yodeyma darmowa próbka perfum 15 ml dla chętnych

Pewnie wiele z was wie ,że na stronie yodema.com można zamówić bezpłatną próbkę perfum o pojemności 15 ml. Do mnie dzisiaj przyszła przesyłka z perfumem... męskim :) Nie zaznaczyłam jaki chce i wysłali mi losowo jeden męski.  Mój mąż bardzo się ucieszył, w końcu coś dla niego  :) Myślę, że buteleczka będzie  w sam raz na jakiś wyjazd.
Tak wyglądała moja przesyłka:

 a zamówić możecie :

TUTAJ

Przesyłka przychodzi całkowicie za darmo.Wystarczy zarejestrować się,  podać swoje dane i wybrany perfum zostanie nam wysłany po ok 2 tygodniach.

A wy zamówiliście już bezpłatną próbkę perfum?  Co o niej sądzicie?

1 komentarz :

  1. Ja zamówiłam, dla męża, bo sama mam całą półkę perfum. Jeszcze jej nie otworzył..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.