Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 24 września 2014

Everydayme- projekt Vizir kapsułki piorące original fresh

Wczoraj kurier przywiózł mi paczkę z portalu Everydayme , która zawierała zestaw startowy kapsułek piorących Vizir. Zostałam ambasadorką marki jako jedna z 4 tysięcy wybranych z pośród nadesłanych zgłoszeń.
Tak więc zaczynam moje pierwsze wielkie testowanie.
Jestem strasznie ciekawa tych kapsułek. Na pewno za jakiś czas pojawi się recenzja na moim blogu.

Tak wyglądała przesyłka:vizir

 Mój zestaw startowy to opakowanie 15 szt plus dodatkowo do rozdania 15 pojedynczych kapsułek Vizir orginal fresh dla rodziny, przyjaciół i znajomych. Dodatkowo w paczuszce znalazłam ulotki i ankiety do wypełnienia.


A Wy brałyście kiedyś udział w podobnych projektach? Jakie wrażenia?


7 komentarzy :

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.