Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 26 sierpnia 2014

Otwarcie Super Pharm i moje zakupowe szaleństwo

Jako że otwarli u nas w mieście Super Pharm, kupiłam trochę rzeczy w promocji. Na dzień dobry dla nowych klientów  przygotowali super promocje. Nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła kilku nowych kosmetyków :)
Mam teraz spory zapas. Kupowałam głównie dla siebie, ale kupiłam też parę rzeczy z myślą o prezentach dla rodziny i znajomych na zbliżające się coraz większymi krokami święta. 
Oto co padło moim łupem :)
Tolpa odżywczy balsam do ciała w promocyjnej cenie 9,99. Dwufazowy płyn do demakijażu Nivea, Ziaja Sopot Spa płyn micelarny,  Hydrain woda termalna, Dove szampon  hair therapy. Wszystkie produkty  w dobrej cenie bo od 6 zł z groszami do 8 zł. Krem Hydrain - nawilżający o podwójnym działaniu w promocyjnej cenie 11,99 oraz odżywka do włosów i skóry głowy Jantar. Naczytałam się tyle na jej temat, głównie same pochwały.  Jestem ciekawa, czy pomoże na moje wypadające włosy. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.