Obserwatorzy

wtorek, 12 sierpnia 2014

Mega wyprzedaż kosmetyków w Realu

Będąc ostatnio na zakupach w Realu, załapałam się na mega wyprzedaż cieni, pudrów, szminek, błyszczyków, lakierów do paznokci, podkładów itp. znanych firm, takich jak Rimmel, L'Oreal, Miss Sporty, Soraya czy Maybelline.Wszystko nowe, oryginalnie zapakowane.
Ceny rewelacyjne - od 3 zł Miss Sporty do 9 zł za kosmetyki marki Rimmel. Skusiłam się na kilka kosmetyków :)
A oto, co mi się udało kupić :)
Pomadki RIMMEL i MISS SPORTY
Rimmel kolor 05 Lasting Finish by Kate, 206 Nude Pink, 170 Alarm, Miss Sporty kolor Malaga 058. Rimmel po 6 zł, Miss Sporty 3 zł

Podkład RIMMEL - STAY MATTE  200 soft beige oraz korektor 040 soft beige
Puder transparentny Stay Matte z Rimmela 001. Cena 6 zł za każdą sztukę.



Cienie do powiek Rimmel i Miss Sporty oraz lakier Rimmel 60 seconds czerwony. Rimmel za 4 zł. Miss Sporty 3 zł.

Kupiłam jeszcze różowy błyszczyk z Rimmela za 6 zł. Nie załapał się do zdjęcia, bo zwyczajnie nie wiem, gdzie go położyłam :) 

A Wam udało się kupić ostatnio coś taniego?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. W miarę możliwości staram się każdego z was odwiedzić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.